Ahad, April 04, 2010

Pasca-Trauma yang Trauma

Lamanyer tak memblog. Tangan pun dah naik miang nak menekan papan kekunci laptop compaq kaler hitam ini dan menulis berjela-jela. Tapi sejauh mana pun kemiangan jari-jemari ku ini, masih dapat ku bendung dari menaip isu-isu yang menakjubkan (saja je, tambah ayat menakjubkan) akhir-akhir ini (atau, aku harus katakan masalah?). Oke, whatever!

Sekarang ni life memang busy and suck! I mean it. Very da' very suck. Sampai kadang-kadang nak give up, and let go everything in my life. Almost jer. Tak buat lagi. Tapi masih menyimpan cadangan tersebut dalam hati. Mana-lah tahu kalau cadangan itu boleh digunakan masa akan datang. Aku tidak membuangnya secara keseluruhan. Gila kan?

Yang aku tahu sekarang ni, aku tak nak peduli orang lain. Biaq pi.
Sebab aku rasa aku sendiri pun dah tak larat nak peduli pasal diri aku.
Aku nak buat suka hati aku je. Suka hati sendiri. Sakit hatipun sendiri.
Lagi berbaloi (baloi).

Aku stress, bosan, penat, sakit hati, jiwa kacau!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan